Całodobowe usługi Telemonitoringu

Czym jest Teleopieka?

Teleopieka to system świadczący pomoc w przypadkach pogorszenia się stanu zdrowia, zagrożenia zdrowia i życia oraz w rozwiązywaniu spraw z życia codziennego. Umożliwia szybkie wezwanie pomocy w nagłych i niepokojących sytuacjach lub zasięgnięcia porady, czy też zwykłej rozmowy.

Z systemu korzystają osoby starsze, jak również młode. Teleopieka sprawdza się w przypadku osób niepełnosprawnych, o ograniczonej możliwości ruchowej lub skłonności do przewracania się. Wielu podopiecznych to osoby chore lub samotne, potrzebujące asekuracji w codziennym życiu.

System Teleopieki zapewnia codzienny kontakt z pacjentami, pozwala zbudować empatię z podopiecznym, czuwać nad jego zdrowiem, zorganizować natychmiastową pomoc, transport do szpitala oraz umożliwić potrzebną poradę. Całodobowa Teleopieka konsultantów medycznych umożliwia natychmiastową reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Teleopieka zapewnia podopiecznym poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Zwiększa poziom niezależności seniorów i poprawia ich samopoczucie. Całodobowa opieka zmniejsza poziom stresu i uwalnia podopiecznych od poczucia, że są dla kogoś ciężarem. Dzięki alarmowej opasce umieszczonej na nadgarstku, wezwanie pomocy możliwe jest w każdej sytuacji, o każdej porze dnia i nocy.

System zapewnia podopiecznym komfort psychiczny, jednak przede wszystkim wspomaga ratowanie życia i zdrowia podopiecznych.

TeleCentrum Infomedic troszczy się o Podopiecznych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdy dzień roku. Przekazywane dane z opasek Telemedycznych dostępnych w ofercie są analizowane przez naszych ratowników, a następnie podejmowane są odpowiednie działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa Podopiecznym.

Infomedic zapewnia podopiecznym całodobowe Centrum Zgłoszeń oraz:

Bezpieczeństwo

Dzięki alarmowej opasce umieszczonej na nadgarstku, wezwanie pomocy możliwe jest w każdej sytuacji.

Poczucie komfortu

Zwiększa poziom niezależności seniorów i poprawia ich samopoczucie.

Wspomaganie ratowania życia i zdrowia

Całodobowa Teleopieka konsultantów infolinii medycznych umożliwia natychmiastową reakcję w sytuacjach kryzysowych.


TeleCentrum Infomedic

Całodobowa Dyspozytornia Infomedic działa od 14 lat. Specjalistyczne procedury, cykliczne szkolenia dyspozytorów oraz zastosowanie autorskiego Systemu Teleopieki Infomedic do nadzoru Pacjentów korzystających z Telemonitoringu sprawiają, że nasi Pacjenci i ich Rodziny mogą czuć się bezpiecznie o każdej porze dnia i nocy.

1500+
700000+


400000+
5



W naszym Telecentrum oprócz dyżurów ratowników, całodobowo dostępna jest obsługa techniczna, która monitoruje działanie serwerów i innych urządzeń do obsługi Linii Ratunkowej


Oferta dla osób indywidualnych

W celu uzyskania szczegółowej oferty dla odbiorców indywidualnych, prosimy o kontakt mailowy: teleopieka@infomedic.pl lub telefoniczny 22 160 55 88. Nasi pracownicy zaproponują odpowiednie urządzenie zależne od potrzeb Podopiecznego.


Oferta dla instytucji publicznych i prywatnych

Domy Pomocy, Szpitale, Domy Opieki, Urzędy Miast, Gmin oraz inne instytucje publiczne jak i prywatne często wspomagają swoją codzienną pracę z podopiecznymi zaopatrując się w system Teleopieki.

Ceny, warunki oraz sprzęt ustalamy indywidualnie, uwzględniając indywidualne potrzeby Państwa oraz podopiecznych. W celu wyceny zapraszamy do kontaktu pod adres teleopieka@infomedic.pl lub poprzez formularz kontaktowy